Verzenden & retourneren

Verzenden


Bestellingen worden met Postnl of DPD verstuurd. U ontvangt per mail een Track en Trace nummer om uw pakketje te kunnen volgen mits deze beschikbaar is.

Retouren

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, dan kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde afkoelingsperiode (herroepingsrecht). Deze periode gaat in op de dag nadat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor een retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren. 

Het herroepingsrecht is van toepassing op consumentenaankopen, niet op zakelijke aankopen.

Wat te doen in de volgende situaties:
 

U heeft een verkeerd artikel besteld:

Ondanks het zoeksysteem op printer type of cartridge nummer, kan het voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd artikel heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren.

 

U heeft een verkeerd artikel ontvangen of uw zending is niet compleet:

Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden bij de klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

 

U heeft een defect artikel ontvangen:

Als u een defect artikel heeft ontvangen, kunt u onze garantieprocedure hanteren.

Retourprocedure
Voor een retourzending kunt u de volgende procedure hanteren:

  • Meld binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de retour.
  • U kunt de retour aanmelden door een mail te sturen naar [email protected] of telefonisch contact opnemen op 0527-744046.
  • Het is niet verplicht om een "reden van retour" in te vullen. Wij adviseren om dit wel in te vullen om eventuele onnodige retourzendingen te voorkomen.
  • U ontvangt per mail een bevestiging van de aangevraagde retour.
  • De bestelling dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na deze melding retour gestuurd te worden.
  • Hou er rekening mee dat u een product kunt beoordelen zoals u ook in een fysieke winkel zou mogen. Een verzegeling, vacuümverpakking of stof/lichtdichte verpakking mag niet geopend worden.  
  • Indien een product/retourzending beschadigd is, kan INCA Techniek een waardevermindering in rekening brengen.
  • Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de originele verpakking.
  • Verpak de retourartikelen in een omdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden verstuurd.
  • Op de retourzending dient duidelijk het ordernummer en uw naam en adres vermeld te zijn.
  • De consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
  • Een terugstorting wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding verwerkt.
  • Als de volledige bestelling wordt geretourneerd crediteren wij de originele factuur inclusief de

Uitgesloten van retour sturen zijn:

  • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.
  • Artikelen anders gekocht dan via de webwinkel

 

Garantieprocedure
Het is vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking of neem contact op met INCA Techniek. 0527-744046

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met INCA Techniek (0527-744046)  voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Wij adviseren u ook graag als u een artikel elders heeft aangeschaft.

 

Volg de stappen zoals genoemd bij de Retourprocedure.

 

Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden.